Verhuur Padel rackets
Beste padelboeker,
Hieronder de meest gestelde vragen (en antwoorden!) over het huren van padelrackets voor je op een rij gezet:
Geen kluiscode ontvangen
Beste padelboeker,
Je hebt een padelbaan gehuurd inclusief padelrackets — lekker bezig!
Alleen heb je nog geen code ontvangen voor de kluis waarin de rackets liggen. Heb je al in de spam gekeken!! Geen zorgen, dat lossen we snel voor je op.
Vul het onderstaande formulier in, dan sturen we je direct de juiste kluiscode toe zodat je kunt gaan spelen.
Veel speelplezier op de baan!
Formulier padelrackets verhuur
Kluis is leeg. Geen padelrackets en/of ballen aanwezig
Beste padelboeker,
Je hebt een padelbaan gehuurd inclusief padelrackets en ballen echter is de kluis leeg.
Als de kluis leeg is, kijk dan even op de padelbaan — mogelijk liggen de rackets en ballen daar al klaar.
Ik ben vergeten een padelracket te huren, kan dit als nog?
Beste padelboeker,
Je bent vergeten padelrackets te huren— Geen zorgen, dat lossen we snel voor je op.
Vul het onderstaande formulier in en zet bij opmerking hoeveel padelrackets je wilt huren, en we sturen jou een betaalverzoek.
De kluiscode komt naar je toe zodat je kunt gaan spelen.
Veel speelplezier op de baan!
Ik wil de reservering verzetten of annuleren, kan dit?
Beste padelboeker,
Het kan natuurlijk ook zijn dat door omstandigheden de boeking niet kan doorgaan. Annuleren of verzetten is mogelijk tot 24 uur voorafgaand aan de boeking. Na goedkeuring zullen we het bedrag terugstorten op de rekening.
Neem daarvoor contact met ons op via MeetandPlay@tpcboshoven.nl.
Moet ik het racket schoonmaken of terugleggen?
Beste padelboeker,
Graag! Lever het racket na je sessie weer netjes in op dezelfde plek.
Zo zorgen we er samen voor dat alles top blijft voor de volgende spelers.
Zitten er ballen bij de huur in?
Beste padelboeker,
Ja, bij de huur van padelrackets zijn vier padelballen inbegrepen.
Zo kun je direct de baan op en hoef je niets extra’s mee te nemen.
De ballen zitten samen met de rackets in dezelfde kluis.
Let er wel op dat je ze na afloop weer netjes terugplaatst, zodat ook de volgende spelers er gebruik van kunnen maken.
Padelracket is kapot gegaan
Beste padelboeker,
Je hebt een padelbaan gehuurd inclusief padelrackets en je hebt een van onderstaand zaken geconstateerd.
- Er is een racket kapot? Laat het ons weten, dan zorgen we dat deze word vervangen.
- Minder dan 4 padelballen beschikbaar? Meld het ons en wij vullen ze weer aan.
Stuur een mail naar MeetandPlay@tpcboshoven.nl.
Kluis blijft piepen
Beste padelboeker,
- Je hebt meerdere keren een verkeerde code ingevoerd. Hierdoor is de kluis tijdelijk geblokkeerd en maakt deze een piepend geluid. Geen zorgen — dit is een beveiligingsmaatregel.
Wacht even tot het piepen is gestopt en voer daarna de juiste kluiscode opnieuw in.
- Blijft de kluis piepen en reageert hij niet meer? Dan is de kans groot dat de batterijen leeg zijn. Geef dit zo snel mogelijk aan ons door, zodat we het kunnen oplossen.
Van overige zaken een melding doen
Beste padelboeker,
Je hebt een padelbaan of padelrackets gehuurd en wilt iets aan ons doorgeven.
Heb je vragen, opmerkingen of wil je iets doorgeven? Stuur een mail naar MeetandPlay@tpcboshoven.nl.
Heb je vragen, opmerkingen of wil je iets doorgeven?
Stuur een mail naar MeetandPlay@tpcboshoven.nl.
Bij urgente gevallen kun je een WhatsApp-bericht sturen naar: 0495-531927
