Bardiensten

Logo TPC Boshoven

De spelregels:

  • Als lid van onze vereniging dien je per kalenderjaar 4 punten te behalen door het draaien van bardiensten. De bardiensten worden gewaardeerd tegen 2 of 4 punten. Er zijn ook mogelijkheden voor alternatieve diensten zoals een keukendienst, poetsdienst of een dienst waarbij je opbouw- of afbreekwerkzaamheden t.b.v.  ons toernooi verricht. 
  • Deze verplichting geldt alleen voor senioren van 21 t/m 74 jaar. De peildatum die we hanteren is 1 januari . 
  • Vrijwilligers, sponsoren en dalurenleden zijn vrijgesteld.
  • Voor seniorleden van 65 t/m 74 jaar geldt een verplichting van 2 punten. Ook hiervoor is de peildatum 1 januari.
  • Liever geen (bar)diensten vervullen? Vooraf afkopen kan tegen betaling van € 50,- per 2 punten.
  • Heb je niet ingeschreven voor een dienst of heb je afkoop niet gemeld en betaald op de vooraf gecommuniceerde uiterste datum, dan wordt de spelerspas geblokkeerd waardoor spelen niet mogelijk is. De pas wordt weer gedeblokkeerd na invulling van de dienst(en) of ontvangst van het afkoopbedrag.
  • Heb je voor 1 maart nog geen dienst(en) ingepland of aangegeven te willen afkopen, dan wordt je door de paviljoencommissie ingedeeld. Je hebt daarbij de kans dat dit gebeurt op een moment die jou niet goed uitkomt, waardoor je zelf voor vervanging moet zorgen.
  • Omdat e-mails in de spam kunnen belanden word je als lid geacht de dienst(en) zelf naar je eigen agenda in te plannen.

De inschrijving:
Begin van het jaar ontvang je bericht dat de planning openstaat en kun jij je inschrijven.
Dat kan via de ClubApp op je mobiele telefoon of tablet of je logt in via https://mijn.knltb.club/.

  • ClubApp: Als je bent ingelogd in de ClubApp kun je via Club > Dienstenplanner zowel de open als de toegewezen diensten van jouw vereniging inzien. Door op een open dienst te klikken, krijg je de mogelijkheid om jezelf in te plannen voor de dienst. Je ziet ook of een dienst 2 of 4 punten waard is.
  • Mijn.knltb.club: Als je bent ingelogd kun je achter een open dienst via de ‘Detail’ knop jezelf inplannen voor de dienst. Je ziet hier ook of een dienst 2 of 4 punten waard is.

Wanneer jij je inschrijft voor een (bar)dienst ontvang je een bevestiging per e-mail met daarbij alvast de uitgebreide bardienstinstructie. Lees de volledige bardienstinstructie hier  (Deze instructie ligt ook altijd geprint achter de bar. Voor losse zaken zoals de muziekcomputer en het kassasysteem is er een handleiding ter plekke aanwezig)
Let op: plan geen 2 overlappende diensten in.

Je ontvangt per e-mail automatisch 3 keer een herinnering: 2 weken, 2 dagen en 1 dag voor jouw dienst.
In deze e-mail tref je de handleiding en de naam van de weekdienst aan. In de e-mail die je 1 dag voor je dienst ontvangt staat ook de code voor de sleutelkluis. Let op, ook deze e-mails kunnen in je spam terechtkomen.
De weekdienst is bereikbaar voor vragen of als je ergens tegenaan loopt tijdens je bardienst.

Heb je hulp nodig bij het invullen van je (bar)diensten, klik dan op deze link voor een handleiding .

Verhinderd?
Indien je om een goede reden je dienst niet kunt “draaien”, probeer dan tijdig je dienst te ruilen met iemand anders. Een overzicht van ingevulde (bar)diensten vind je door in de KNLTB app op je mobiele telefoon te kijken bij Club> diensten of in te loggen op https://mijn.knltb.club/.

Lukt het je niet om je bardienst te ruilen? Dan kun je een van de onderstaande leden benaderen die zich opgegeven hebben als reserve.
Je dient dan zelf de betreffende reserve € 50,00 per 2 punten te betalen voor het draaien van jouw dienst.

Reserves voor bardiensten:

Handleiding-Kassa-Systeem
Muziekcomputer-en-Versterker
Handleiding-Televisie
Handleiding-koffieautomaat-Jura
Handleiding-Fust-verwisselen